5 minut


Godzina 20.26
Ekscytacja.

Godzina 20.27
Zniecierpliwienie.

Godzina 20.28
Strach.

Godzina 20.29
Tęsknota.

Godzina 20.30
Ekscytacja zniecierpliwienie strach tęsknota ekscytacja zniecierpliwienie strach tęsknota powtórz powtórz powtórz

Rozbrzmiewa we mnie gama emocji. W tonacji dostosowanej do rozstania z bliskimi i zmian życiowych. W tonacji opuszczenia. W tonacji nowych doświadczeń. I miłości.

Przebija mnie feeria barw. Każda niesie trochę emocji i uniesień. Na wskroś mnie przenika chłód i ciepło.

Tak, to już jutro nadejdą zmiany. Jutro wyprowadzka. Teraz towarzyszą mi już tylko ambiwalencja radości i smutku, ciekawości co przyniesie los i strachu.

Będzie dobrze.
Nadzieja.
Ja nadzieja.
W dłoni mam nadzieję i jest piękna.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeśli tego potrzebujesz, zrób to.

Barszcz z uszkami a'la Van Gogh

Stworzenie świata